مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 بهمن 1394 ساعت 15:212016-02-02سياسي

توجه به مسائل زنان امنیت و سلامت روانی جامعه را به دنبال دارد


مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور گفت: توجه به مسائل زنان امنیت و سلامت روانی جامعه را به دنبال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، فهیمه فرهمندپور ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه در حوزه زنان تلاش می شود مرز خیلی باریک بین نگاه دینی و نگاه غربی را در پیگیری مسائل زنان رعایت کنیم ولی از دو ناحیه تحت فشار هستیم.

وی افزود: یکی از مسائلی که ما را تحت فشار قرار داده، نگاه غربی ها است به طوری که مسائل زنان را مطرح می کنیم آن ها تلاش می کنند از دغدغه های ما سوء استفاده کنند و ما را به سمت نگاه های غربی در زمینهٔ حمایت از زنان ببرند در صورتی که ما نه آن طور می اندیشیم و فکر می کنیم در واقع صلاح زنان و دختران جوانمان را نمی دانیم که وارد این عرصه شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور عنوان کرد: از یک طرف متأسفانه نگاه های متحجرانه به اسم نگاه های دینی و از طرفی برخی سنت های اجتماعی و برخی تنگ نظری ها که به اسم دین تمام می شود نیز تحت فشار هستیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری پرچم دار نگاه متعادل و متواضع حوزه زنان هستند، بیان کرد: واقعیت این است که ما موفق نشدیم آن نگاه متعادل و متواضع در مواجه به مسائل زنان را داشته باشیم، باید نگاه مقام معظم ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مسائل زنان امنیت و سلامت روانی جامعه را به دنبال دارد

توجه به مسائل زنان امنیت و سلامت روانی جامعه را به دنبال دارد