مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 بهمن 1394 ساعت 16:302016-02-02بين الملل

چرا قاره سبز بهترین شکارگاه «داعش» است؟


علت گرایش شدید اهالی اروپا برای پیوستن به گروه های تکفیری چیست؟ پاسخ را باید در نوع برخورد کشورهای غربی با سبک زندگی جوانان و بی هویتی آنان جستجو کرد.

- تا چندی پیش کسی باور نمی کرد که یک پسر یا دختر اروپایی که در حال تحصیل در باکیفیت ترین دانشگاه های جهان است، ناگهان داوطلب عضویت در یک گروه تروریستی شود و خودش را به صورت غیرقانونی به این جمع برساند تا در کشتار آنان شریک شود اما حالا و با ظهور پدیده داعش، این مساله به یک روال عادی بدل شده است.

علت این مساله را در کجا باید جستجو کرد؟ میشل انفری، فیلسوف فرانسوی میشل انفری، فیسلوف فرانسوی در اولین واکنش در حساب توییتر خود نوشت: راست و چپ که در مقیاس بین المللی بذر جنگ علیه اسلامی سیاسی را کاشتند، محصول این جنگ را در سطح ملی برداشت می کنند.

اونفری در یک برنامه تلویزیونی گفت: فرانسه باید سیاست اسلام هراسی اش را متوقف کند.

او همچنین در مصاحبه با مجله لوپوان با اشاره به اینکه این حملات صرفا پاسخ متقابل به جنگی است که ائتلاف به رهبری غرب آغاز کرده افزود: اولین مهاجم غرب است، من شما را به تاریخ ارجاع می دهم نه به احساسات و عواطف.

انفری معتقد است که بمباران داعش راه حل مسئله تروریسم نیست بلکه باید مسیری دیگری از راه دیپلماسی برای نجات صلح در جهان پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا قاره سبز بهترین شکارگاه «داعش» است؟

چرا قاره سبز بهترین شکارگاه «داعش» است؟