موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 بهمن 1394 ساعت 20:312016-02-02فرهنگي

قصه «دلبری»، قصه قهرمانان فراموش شده ماست


«دلبری» فیلمی نجیب است و این نجابت را وامدار متانت اشکذری است.

او ریسک بزرگی کرده و فیلم دوم خود را در یک لوکیشن و زمان محدود اما فرمی خاص ساخته است.

- دلبری فیلمی نجیب است و این نجابت را وامدار متانت اشکذری است.

او ریسک بزرگی کرده و فیلم دوم خود را در یک لوکیشن و زمان محدود اما فرمی خاص ساخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم"، سید جلال اشکذری کارگردان جوانی است که آرام، آرام حرف می زند و لحن گفتارش متناسب با نجابت آثارش است.

دو سال پیش با خانه ای کنار ابر ها در جشنواره سی و دوم حضور داشت.

جشنواره ای که فیلم چ و شیار 143 را داشت و این دو عنوان فیلم های فاخر دفاع مقدسی را ربوده بودند.

فیلم اول اشکذری خیلی نگاه ها را خیره نکرد.

اشکذری به تلویزیون رفت و هانیه را ساخت.

سریالی که با سختی تولید شد و آنچنان که باید دیده نشد.

اشکذری امسال در جشنواره سی و چهارم با یک فیلم جدی با نام دلبری حضور دارد.

فیلمی که در یک شب می گذرد و در یک لوکیشن.

اشکذری فرمی سخت برای روایت فیلمش انتخاب کرده است.

فیلمی که عاشقانه های میثم و طوبا است و به قول خودش تلاش دارد وجه حماسی زنان سرزمینش را تصویر کند.

فیلمی که هیچ کارگردانی حاضر نیست برای فیلم دوم خود آن را به جهت قواعد خاص ساختش انتخاب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه «دلبری»، قصه قهرمانان فراموش شده ماست

قصه «دلبری»، قصه قهرمانان فراموش شده ماست