مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 بهمن 1394 ساعت 11:012016-02-03اقتصادي

بابک زنجانی هنوز پولی نداده است


بر اساس آخرین اخباری که دارم هنوز بابک زنجانی بدهی خود را پرداخت نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"،غلامحسین اسماعیلی در گفتگو با مهر در مورد آمار پرونده های قضایی در تهران گفت: در سال جاری یک میلیون و 300 هزار پرونده به دادگستری وارد شده که از این میان تعداد یک میلیون و 285 هزار رسیدگی شده است که این میزان پرونده نسبت به سال گذشته افزایش یافته و البته در سال جاری 220 هزار حکم کیفری و حقوقی را هم اجرا کردیم.

اسماعیلی به سوءاستفاده عده ای از نام اشخاص حقوقی و قضایی در امر رشوه گیری اشاره کرد و گفت: تا به امروز در تهران و شهرستان ها افراد متعددی را بازداشت کردیم که به نام بنده به عنوان رییس دادگستری تهران و یکی از مقامات عالی قوه قضاییه اقدام به رشوه گیری کردند که در این باره گزارشی جمع آوری شده است.

در این میان تاکنون صدها نفر از دلالان و افرادی که به نام قضات کشور اقدام به سوء استفاده کردند و همچنین بیش از 500 نفر از افرادی که به نوعی سعی در برقراری ارتباط داشتند، بازداشت شدند.

رییس دادگستری تهران اظهار داشت: در درون دستگاه قضایی هم برخی متخلفین شناسایی شدند که برخوردهای لازم با آنها صورت گرفته به عنوان نمونه چند روز گذشته یکی از مدیران قضایی متخلف بازداشت شد و ما در این مسیر با هیچ شخصی تعارف نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابک زنجانی هنوز پولی نداده است

بابک زنجانی هنوز پولی نداده است