مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 بهمن 1394 ساعت 15:212016-02-03اقتصادي

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان: ساعات کار مترو اصفهان افزایش یافت


مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: ساعات کاری فاز اول خط یک مترو از امروز چهارشنبه، چهار ساعت افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اصفهان و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علیرضا فاتحی پیرامون افزایش ساعات کاری قطار شهری اصفهان که از امروز آغاز شده است، اظهار کرد: پیش از این از ساعت 7 صبح تا 11 ظهر مسافرگیری در قطار شهری اصفهان صورت می گرفت که این زمان از امروز تا ساعت 15 افزایش یافت.

وی با بیان اینکه افرادی که دارای کار اداری هستند، می توانند از این افزایش ساعات کاری استفاده کنند، تصریح کرد: در حال حاضر هر 30 دقیقه یک مرتبه هم از میدان شهدا و هم از ایستگاه قدس واقع در خیابان امام خمینی مسافرگیری صورت می گیرد.

مدیر عامل شرکت مترو منطقه اصفهان تاکید کرد: باز هم برای افزایش ساعات کاری مترو برنامه وجود دارد اما هم اکنون از عرف این کار استفاده شده و قرار است به تدریج بر این ساعات اضافه شود.

وی با اشاره به استقبال مردم از مترو اصفهان گفت: از زمان آغاز به کار قطار شهری در اصفهان به طور متوسط حدود یک هزار مسافر در روز جابه جا می شوند که با افزایش ساعات کار مترو، این تعداد مسافر افزایش می یابد.

فاتحی در ادامه با بیان اینکه دو رام قطار در خط وجود دارد، به قیمت بلیت متروی اصفهان اشاره کرد و افزود: هم اکنون مسافران به صورت رایگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان: ساعات کار مترو اصفهان افزایش یافت

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان: ساعات کار مترو اصفهان افزایش یافت