مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 بهمن 1394 ساعت 11:212016-02-04فرهنگي

حاشیه های روز سوم جشنواره فجر در کاخ مردمی از حضور آزاده نامداری تا رسوایی


سومین روز جشنواره فیلم فجر 34 در مقر مردمی جشنواره با رویدادهایی چون، خبر ادامه دار نبودن رسوایی های ده نمکی، نمایش مالاریا بدون صاحب اثر و کیلوکیلو احترام برای رسانه ای های مقر مردمی جشنواره همراه بود.

- "، سومین روز از جشنواره فیلم فجر 34، در حالی سپری شد که حواشی و رویدادهای جالبی را در آن اتفاق افتاد.

* مهناز افشار نیامد، اما روی فرش قرمز عکس گرفت! یکی از بازیگران اصلی فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم ، مهناز افشار بودکه برای مراسم فرش قرمز نرسید و تماشاگران تا رسیدن وی و حضور در سالن مجبور به انتظار شدند چراکه گویا امکان شروع اکران بدون حضور این بانوی سینمایی ممکن نبود، البته نکته جالب تر این بود که بعد از شروع نمایش عکس مهناز افشار روی فرش قرمز، مخابره شد، تا مبادا اطلاع رسانی پردیس ملت به واسطه این تاخیر خدشه دار شود.

* وقتی وی آی پی و خبرنگاران فراموش می شوند بر اساس تصمیمات تمامی مجریان مقر مردمی جشنواره فجر، قرار بر این شده بود که اصحاب رسانه در وی آی پی به تماشای فیلم ها بنشینند، اما بعد از 25 دقیقه انتظار و فراموش کردن مسئولان سالن برای شروع نمایش فیلم در وی آی پی، کاشف به عمل آمد که چون در سانس اول استقبال کمتر و سالن های اصلی خلوت تر است، پس باید خود خبرنگاران متوجه می شدند که اجازه حضور و تماشای فیلم در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های روز سوم جشنواره فجر در کاخ مردمی از حضور آزاده نامداری تا رسوایی

حاشیه های روز سوم جشنواره فجر در کاخ مردمی از حضور آزاده نامداری تا رسوایی