مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 بهمن 1394 ساعت 12:052016-02-04سياسي

واکنش رویانیان به گزارش تخلف ستاد مدیریت سوخت


محمد رویانیان در پاسخ به نماینده مراغه گفت: روند مورد انتقاد شما دو سال و اندی پس از کناره گیری اینجانب ادامه داشته و هم اینک نیز مالکان لاشه خودروهای فرسوده مراکز اسقاط می باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهدی دواتگری نماینده مراغه وعجب شیر در مجلس شورای اسلامی و رییس هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در حاشیه نشست علنی روز سه شنبه (13 بهمن ماه 94) پارلمان در نشستی خبری از تخلفات صورت گرفته در این حوزه با مدیریت رویانیان و پورمحمدی وزیر اسبق کشور خبر داد.

به دنبال آن محمد رویانیان در پاسخ به صحبت دواتگری گزارشی از عملکرد ستاد سوخت ارائه کرد.

دربخش زیر متن کامل جوابیه رویانیان به دواتگری را می خوانید:آقای دواتگری، امیدوارم مصاحبه شما مانور تبلیغاتی نبوده و از روی احساس تکلیف بوده باشد! اگرچه متأسفانه هر چه بود، خلاف واقع می باشد.

مصاحبه جنابعالی با هر نیت و قصد و غرضی بوده باشد حاوی مطالبی بر خلاف شرع مقدس و قانون مجلس محترم شورای اسلامی و مصوبات دولت جمهوری اسلامی ایران بوده است.

اولا: در خصوص عملکرد جناب آقای پورمحمدی به عنوان وزیر کشور و نیز عملکرد ایشان در ستاد سوخت از سال 1385 تا 1387، ایشان هم عالم و هم دلسوز و هم وزیر کشور سابق با سابقه درخشان خدمات به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رویانیان به گزارش تخلف ستاد مدیریت سوخت

واکنش رویانیان به گزارش تخلف ستاد مدیریت سوخت