مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 بهمن 1394 ساعت 14:512016-02-04حوادث

رییس پلیس فتای گیلان خبر داد دستگیری سارق اینترنتی در رشت


رییس پلیس فتای گیلان از دستگیری سارق اینترنتی برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد در رشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رشت، ایرج محمدخانی ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری سارق اینترنتی اظهار کرد: خانمی 32 ساله و اهل و ساکن رشت در دادخواست خود عنوان کرد که از حساب بانکی وی برداشت غیرمجاز اینترنتی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس فتا موضوع را مورد بررسی قرار دادند، تصریح کرد: عامل برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب فرد شاکی با تلاش پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس فتای گیلان با اشاره به اینکه از حساب فرد شاکی 14 میلیون ریال برداشت غیرمجاز صورت گرفته بود، تصریح کرد: فرد مذکور با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

وی با تصریح بر اینکه متهم به صراحت به جرم خود اعتراف کرد، یادآور شد: متهم که دوست شاکی بود با سوء استفاده از اعتماد او و در اختیار داشتن اطلاعات حساب اینترنتی وی از حدود دو سال پیش مبلغ مذکور را به صورت غیر مجاز به تدریج از حساب شاکی برداشت کرد.

محمدخانی با اشاره به اینکه متهم با مبلغ مذکور 300 فقره شارژ تلفن همراه خریداری کرده است، گفت: شهروندان نباید کارت بانکی، اطلاعات مهم خود نظیر شماره حساب، شماره کارت، رمز اینترنتی، 2CVV را در اختیار دیگران قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس فتای گیلان خبر داد دستگیری سارق اینترنتی در رشت

رییس پلیس فتای گیلان خبر داد دستگیری سارق اینترنتی در رشت