مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 بهمن 1394 ساعت 18:062016-02-05ورزشي

طی همایشی دوچرخه سواران سنندجی دهه مبارک فجر را گرامی داشتند


یک دوره همایش دوچرخه سواری به مناسبت سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهر سنندج برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از سنندج، حامد جولایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک همایش دوچرخه سواری با هدف توسعه ورزش همگانی و ترویج فرهنگ این ورزش به میزبانی سنندج برگزار شد، این همایش با شرکت 200 دوچرخه سوار در رده های سنی مختلف به صورت نمادین در خیابان های سطح شهر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این همایش به مسافت 5 کیلومتر برگزار شد و دوچرخه سواران مسیر میدان کوهنورد تا ورزشگاه 22 گولان سنندج را رکاب زدند، در پایان این همایش به قید قرعه به 21 دوچرخه سوار شرکت کننده جوایزی از قبیل دوچرخه و البسه ورزشی اهدا شد.

مدیرکل دستگاه ورزش کردستان با بیان اینکه این همایش با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان و هیئت دوچرخه سواری سنندج برگزار شد، افزود: همایش 2 هزار نفری پیاده روی خانوادگی نیز به مناسبت دهه مبارک فجر در شهر سنندج برگزار شد.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این همایش، مسیر 3 کیلومتری میدان گاز تا حجاب را طی کردند، افزود: در پایان این رقابت 40 جایزه شامل کارت هدیه و ساک ورزشی به قید قرعه از سوی کمیته ورزش و جوانان استان کردستان به شرکت کنندگان اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی همایشی دوچرخه سواران سنندجی دهه مبارک فجر را گرامی داشتند

طی همایشی دوچرخه سواران سنندجی دهه مبارک فجر را گرامی داشتند