مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 10:262016-02-06اقتصادي

طرح صیانت از 125 هزار هکتار از اراضی ملی زنجان اجرا شد


امسال عملیات صیانت از اراضی ملی با مشارکت بخش خصوصی به سطح 125 هزار هکتار در زنجان اجرایی شد.

- علی نهاوندی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان" ضمن تاکید بر لزوم حفظ و حراست از اراضی ملی و طبیعی اظهار داشت: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان به منظور حراست از عرصه های ملی و طبیعی سالانه طرح های بسیاری در بخش آبخیزداری، جنگل کاری، توسعه پوشش گیاهی و طرح های بیولوژیکی و سایر را عملیاتی می کند.

وی با بیان اینکه برای موفقیت در پروژه ها و طرحهای مربوط به اراضی ملی به مشارکت اهالی و بومیان مناطق روستایی نیازمند هستیم، تصریح کرد: بر اساس آخرین آمارها یعنی تا پایان آذر ماه امسال عملیات صیانت از اراضی ملی با همراهی بخش خصوصی به سطح 125 هزار هکتار بوده است.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زنجان با اشاره به رصد دقیق اراضی ملی به منظور مقابله با حریق در عرصه ها ابراز کرد: گشت های موتوری یگان حفاظت این اداره به صورت مرتب اراضی ملی به ویژه مناطق بحرانی را تحت کنترل دارند.

وی در مورد میزان آتش سوزی اراضی ملی شهرستان زنجان هم گفت: در مدت 9 ماهه امسال 350 هکتار از اراضی ملی شهرستان زنجان طعمه حریق شده است.

نهاوندی با اشاره به ارسال دادخواست و تنظیم لوایح در راستای احقاق حقوق دولت تا پایان آذر ماه افزود: در این مدت 637 فقره موارد مربوط به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح صیانت از 125 هزار هکتار از اراضی ملی زنجان اجرا شد

طرح صیانت از 125 هزار هکتار از اراضی ملی زنجان اجرا شد