مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 13:002016-02-06ورزشي

لیگ دسته یک بی برنامه ترین رقابتی که تاکنون دیده ام


احمد آذرنیا با گله مندی از بی برنامگی رقابت های لیگ دسته یک، یرگزاری آن را از بی برنامه ترین رقابت های ورزشی برشمرد.

- احمد آذرنیا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما" گفت: متاسفانه لیگ دسته یک هندبال در شرایطی برگزار شد که شب قبل از شروع رقابت ها قرعه کشی، تحویل مدارک تیم ها و همه امور مربوطه انجام گرفت که این موضوع کاملا بدون برنامه و باعجله بود.

او افزود: پس از چک کردن مدارک، 2 بازیکن تیم ما را به دلیل سرباز بودن نگه داشتند و اجازه حضور در هیچ بازی را به آنها ندادند و اما در مسابقه مقابل تیم مراغه در خصوص بازیکن سوم ما این تیم اعتراض داشت که این بازیکن سرباز فراری محسوب می شود ولی کرمی مسئول برگزاری مسابقات اعلام کرد هیچگونه مشکلی درخصوص این بازیکن وجود ندارد و او در این بازی می تواند حاضر شود.

آذرنیا ادامه داد: پس از انجام مسابقه و برد بازیکنان در مقابل تیم مراغه متاسفانه در دومین روز و پس از برد در بازی دوم مقابل شهرداری ارومیه، کمیته فنی مسابقات، بازی برده ما در برابر تیم مراغه را با نتیجه 10 به صفر باخت فنی اعلام کرد که علی رغم دو برد از ادامه رقابت های لیگ دسته یک بازماندیم.

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی افزود: پس از اعلام این رای به کمیته انضباطی شکایت کردیم که این کمیته اعلام کرد رای براساس سایت جهانی اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ دسته یک بی برنامه ترین رقابتی که تاکنون دیده ام

لیگ دسته یک بی برنامه ترین رقابتی که تاکنون دیده ام