مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 07:452016-02-07اقتصادي

رمزگشایی از پرونده جنجالی رویانیان


گزارش نهایی تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از ستاد سوخت آماد ه قرائت د ر صحن مجلس است.

تحقیقات د ر این پروند ه با حواشی بسیاری همراه شد و واکنش های متفاوتی را به همراه د اشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه قانون افزوده است: امروز یک سوی ماجرا مهد ی د واتگری رییس کمیته تحقیق و تفحص از ستاد سوخت قرار د ارد که د ست به افشاگری زد ه است و می گوید به زود ی این پروند ه د ر صحن علنی قرائت خواهد شد و گزارشی که حاصل سه سال کار کمیته تحقیق و تفحص است و به گفته د واتگری این پروند ه از پیچید گی های بسیاری برخورد ار است و نمی شود به راحتی د ر مورد آن حرف زد .

پروند ه ای که سرد ار رویانیان را راهی زند ان کرد ، هرچند اکنون با قرار وثیقه آزاد است و امروز بسیار گله مند است که چرا خد ماتی همچون ایجاد پلیس 110 وکسب رتبه اول د ستگاه های د ولتی را برای طراحی کارت سوخت یا کاهش 10 میلیارد د لاری هزینه خرید بنزین و .

د ید ه نمی شود ، د ر حالی که او بعد از آزاد ی از بازد اشت لباس بر تن کرد ه و رییس بازرسی ویژه معاونت بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح شد ه است.

به هرحال ماجرای پروند ه ستاد سوخت مربوط به پروند ه تحقیق و تفحص از نحوه هزینه کرد اعتبارات با موضوع تبصره 13 قوانین بود جه سال های 85 و 86 کل کشور و همچنین عملکرد ستاد مد یریت حمل ونقل سوخت کشور بین سال های 85 تا 91 که متعاقب تبص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از پرونده جنجالی رویانیان

رمزگشایی از پرونده جنجالی رویانیان