مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 09:362016-02-07فرهنگي

استقبال اصفهانی ها از اکران ژانرهای مختلف سینمایی فجر بر پرده نقره ای


دومین روز از جشنواره فیلم فجر در اصفهان با استقبال مردمی روبه رو شد، اگرچه بسیاری از اصفهانی ها معتقدند که هنوز بسیاری از شهروندان از برگزاری جشنواره فجر در اصفهان خبر ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، دومین روز از جشنواره فیلم فجر در اصفهان با استقبال مردمی روبه رو شد، اگرچه بسیاری از اصفهانی ها معتقدند که هنوز هم بسیاری از شهروندان از برگزاری جشنواره فجر در اصفهان خبر ندارند.

در دومین امروز فیلم های "نیمه شب اتفاق افتاد" ساخته تینا پاکروان، "آبنبات چوبی" ساخته حسین فرح بخش ، "خشم و هیاهو" ساخته هومن سیدی در سینما ساحل اکران شد؛ همچنین "نیمه شب به دنیا آمد" ساخته محسن عبدالوهاب ، "نقطه کور" ساخته محسن گلستانه در سینما سپاهان اکران شد.

سینما فرشچیان نیز از اکران فیلم جشنواره بی بهره نبود و فیلم سینمایی "خانه ای در خیابان چهل و یکم" ساخته حمیدرضا قربانی را به اکران گذاشت.

دومین روز از جشنواره فیلم فجر با موضوعات و ژانرهای مختلف فیلم های مختلفی را اکران کرد.

"نقطه ی کور" ساخته محسن گلستانه در سینما سپاهان اکران شد، فیلمی که در آن داستان مردی را روایت می کند که برای رفاه حال خانواده اش در دوردست کار می کند و خانواده اش را در فاصله زمانی بسیار می بیند، اما باوجود اینکه در مدت زیاد کار می کند، هنوز هم به قول خودش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال اصفهانی ها از اکران ژانرهای مختلف سینمایی فجر بر پرده نقره ای

استقبال اصفهانی ها از اکران ژانرهای مختلف سینمایی فجر بر پرده نقره ای