مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 12:402016-02-07فرهنگي

انتقاد فرحبخش از فلسفی شدن سینما


نشست پرسش و پاسخ فیلم «آبنبات چوبی» با انتقاد از فلسفی شدن سینما ، تقدیر ویژه از رضا عطاران به خاطر مراقبت از پدر بیمارش و گلایه از وضعیت نمایش فیلم ها در برج میلاد همراه شد.

- نشست پرسش و پاسخ فیلم آبنبات چوبی با انتقاد از فلسفی شدن سینما ، تقدیر ویژه از رضا عطاران به خاطر مراقبت از پدر بیمارش و گلایه از وضعیت نمایش فیلم ها در برج میلاد همراه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی ایسنا، در آغاز این نشست حسین فرحبخش کارگردان این فیلم مهمترین اصل سینما را سرگرم کننده بودن دانست و ابراز تاسف کرد: از سال 62 سینمای ایران دگرگون شد و به دانشگاه و کرسی الهیات و فلسفه و .

تبدیل شد.

وی که 18 بهمن ماه در برج میلاد سخن می گفت، یادآور شد: کسانی در آن دوره مسیر سینما را به انحراف کشاندند و فیلم هایی ساختند که همچنان در بنیاد فارابی خاک می خورد و حتی انیشتین هم نمی تواند آنها را بفهمد و امروزه از این افراد به عنوان معمار بزرگ و کبیر سینما یاد می شود.

این کارگردان سینما اضافه کرد: هیچ یک از مسئولان نتوانستند این ریل گذاری را عوض کنند به جز زنده یاد سیف الله داد که موفق شد این کار را انجام بدهد.

فرح بخش ادامه داد: سینماگر ممکن است در خلال فیلم سرگرم کننده خود حرفی هم برای گفتن داشته باشد که خیلی خوب است اما اگر حرفی هم نداشت، مهم نیست چون در کل سرگرمی ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرحبخش از فلسفی شدن سینما

انتقاد فرحبخش از فلسفی شدن سینما