مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 13:562016-02-07سياسي

مرضیه دباغ: دشمنان برای انتخابات هفتم اسفند دندان تیز کرده‎اند


امروز دشمنان برای انتخابات هفتم اسفند ماه دندان تیز کرده اند، چراکه قصد نفوذ عناصر خود را به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان، مرضیه دباغ پیش از ظهر امروز در همایش انقلاب و بانوان سرزمین الوند که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیر امور بانوان و خانواده استانداری، مدیرکل آموزش و پرورش استان، رییس دانشگاه پیام نور همدان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: اداره مملکت پیش از انقلاب به دست حیوانات انسان نمایی بود که بدترین ظلم‎ها را علیه مردم روا داشتند.

وی با اشاره به ایستادگی مردم در هشت سال جنگ تحمیلی گفت: دشمنان برای سرکوبی انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکردند، اما از آنجا که پایه های انقلاب به امام زمان (عج) و جوانان معتقد استوار بوده، نتوانستند کاری از پیش ببرند.

این بانوی مبارز انقلابی در ادامه بیان کرد: امروز دشمنان برای انتخابات هفتم اسفند ماه دندان تیز کرده اند، چراکه قصد نفوذ عناصر خود را به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی دارند.

وی با تأکید بر اینکه باید انتخاب درست، دقیق و آگاهانه داشته باشیم، افزود: باید افراد شایسته، وارسته و اصلح را به منظور داشتن پشتوانه‎ای محکم برای نظام و ولی فقیه انتخاب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرضیه دباغ: دشمنان برای انتخابات هفتم اسفند دندان تیز کرده‎اند

مرضیه دباغ: دشمنان برای انتخابات هفتم اسفند دندان تیز کرده‎اند