مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 17:162016-02-07ورزشي

شکست غافلگیرکننده صبای قم برابر راه آهن تهران


تیم فوتبال صبای قم در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در قم برابر راه آهن غافلگیر شد و شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، تیم های فوتبال صبای قم و راه آهن تهران امروز در هفته نوزدهم لیگ برتر در قم به دیدار هم رفتند که در این بازی صبا بر خلاف پیش بینی ها بازنده کار بود.

در این بازی که در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار شد تیم فوتبال راه آهن توانست در نیمه نخست یک بر صفر پیروز میدان شود و همین برتری را تا پایان بازی حفظ کند.

تک گل راه آهن در دقیقه 19 روی اشتباه مدافعان صبا و گل به خودی این تیم به ثمر رسید چنان که مسعود حق جو مدافع صبا که در مقابل دروازه خودی قصد دفع توپ را داشت ضربه خود را به بدن سامان آقازمانی کوبید و این توپ تغییر مسیر داد و وارد دروازه صبای قم شد.

بهترین موقعیت صبا در نیمه نخست در دقیقه 14 به دست آمد که ضربه چیپ فرید کریمی از زیر طاق دروازه توسط محسن فروزان برگشت داده شده و در برگشت نیز کریمی نتوانست دروازه راه آهن را باز کند.

در نیمه دوم نیز صبا در دقیقه 72 می توانست به گل تساوی برسد اما با پاس عمقی قاضی، توپ به کریم اسلامی رسید اما وی موقعیت تک به تک را به سادگی از دست داد.

در ادامه نوبت به محمد قاضی رسید تا دروازه حریف را تهدید کند اما این بار تیرک دروازه مانع از گشوده شدن دروازه راه آهن شد ضمن این که یک بار نیز محمد اوسانی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست غافلگیرکننده صبای قم برابر راه آهن تهران

شکست غافلگیرکننده صبای قم برابر راه آهن تهران