مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 18:062016-02-07سياسي

توضیح درباره شایعه نقل شده از احمدی نژاد


استاندار سابق تهران در واکنش به خبر منتشر شده به نقل از احمدی نژاد در مورد شکست اصولگرایان گفت: به نظر می رسد اطاق فرمانی پشت سر این خبر پراکنی ها وجود دارد که این دروغ ها را ساخته و نسبت به انتشار آنها اقدام می کنند و برنامه ریزی خاصی را پیگیری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، مرتضی تمدن استاندار سابق تهران خبر منتشر شده به نقل از احمدی نژاد را کاری غیر اخلاقی و حاصل یک یک جریان شیطانی دانست و گفت: آنها تلاش دارند با آلوده کردن فضای کشور و انتخابات و به خصوص با ایجاد شایعات دروغ و کذب به اهداف شوم خود دست یابد.

وی در ادامه تأکید کرد: احمدی نژاد طی چند اطلاعیه اعلام کرده است که در جریان انتخابات نظر و مواضع و جانب داری از هیچ جریانی نخواهد داشت و این مورد را هم دفتر ایشان مکرر بیان کرده است و این سخنانی که امروز در رسانه ها به نقل از آقای احمدی نژاد بیان شده سراسر کذب و دروغ است و ایشان هرگز همچین سخنانی را بیان نکرده است.

تمدن تصریح کرد: دفتر آقای احمدی نژاد از طریق مبادی قانونی این شایعه پراکنی و دروغ پراکنی را پیگیری خواهد کرد.

استاندار سابق تهران اظهار داشت: به نظر می رسد اطاق فرمانی پشت سر این خبر پراکنی ها وجود دارد که این دروغ ها را ساخته و نسبت به انتشار آنها اقدام می کنند و برنامه ریزی خاصی را پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح درباره شایعه نقل شده از احمدی نژاد

توضیح درباره شایعه نقل شده از احمدی نژاد