مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 11:302016-02-08فرهنگي

«تلویزیون حق دارد از سینما دلخور باشد»


تلویزیون نمی تواند بگوید هرچه که گفته می شود باید دقیقا هم صدا با دولت باشد، چون به هر حال در سینما در تمام این سه دهه، هر معاون وزیر و وزیری که سر کار بوده، - عده ای مخالفشان بوده اند؛ سید ضیاء الدین دری درباره ی لزوم تعامل بیشتر میان سینما و تلویزیون و اینکه این روزها تلویزیون با برنامه هایی که روی آنتن می فرستد، تا چه میزان به سینما کمک می کند ؟ مطرح کرد که مخالف این برنامه های تلویزیون برای سینماست، به جهت اینکه مردم از طریق برنامه تلویزیونی نباید شاهد مشکلات درون صنفی سینما باشند و این را برای سینما خوب نمی داند.

کارگردان سریال هایی همچون کیف انگلیسی و کلاه پهلوی در گفت وگو با ایسنا، یادآور شد: اساسا تلویزیون نباید درباره سینما اظهارنظری کند.

به جهت اینکه بیشتر به وضعیت سینما آسیب می زند.

اما درعین حال اگر هم حرفی زده می شود، دو طرف موافق و مخالف باید حرف بزنند.

او با اشاره به اینکه با برنامه های سینمایی کنونی تلویزیون و آن بخش که به مسائل صنفی سینما می پردازد، مخالف است، یادآور شد: با برنامه ی هفت چه در دوره آقای جیرانی، چه آقای گبرلو و چه در حال حاضر که در دست بهروز افخمی است، مخالف هستم.

چون برنامه هایی که تلویزیون برای سینما پخش می کند، صنفی است و به مشکلات درونی سینما برمی گردد؛ بنابراین این برنامه ها بیشتر به وضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تلویزیون حق دارد از سینما دلخور باشد»

«تلویزیون حق دارد از سینما دلخور باشد»