مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 11:352016-02-08اقتصادي

رکوردشکنی جشنواره موسیقی فجر


در حالی که دو روز تا آغاز جشنواره موسیقی فجر مانده، مجموع رقم فروش بلیت اجراهای جشنواره برای اولین بار در تاریخ این رویداد از مرز دو میلیارد تومان گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجموع رقم بلیت فروشی جشنواره ی موسیقی فجر به رقم دو میلیارد و 27 میلیون تومان رسیده است.

بلیت فروشی سی ویکمین جشنواره موسیقی فجر از روز 5 بهمن ماه و برای اولین بار در طول برگزاری جشنواره ی موسیقی، از طریق سه سامانه ی بلیت فروشی آغاز شده است.

تا کنون بلیت 12 کنسرت جشنواره به طور کامل به فروش رسیده که نام اجراها به این شرح است: گروه آوای موج ، گروه چارتار ، کاوه یغمایی (دو سانس)، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری علی رهبری، گروه کامنت و داماهی ، بارتولومی بیتمن ، احسان خواجه امیری، دالیبور کاروای، مسعود شعاری و کریستف رضاعی، کیوان ساکت و سالار عقیلی، ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری لوریس چکناواریان، انزو فاواتا و آنتونیو ری.

سی ویکمین جشنواره موسیقی فجر از 21 بهمن تا اول اسفندماه در شش سالن شهر تهران به مدیریت حمیدرضا نوربخش و دبیری حسن ریاحی برگزار می شود.

260 سکه برای منتخبان موسیقی ایران در سی ویکمین دوره جشنواره موسیقی فجر به آثار برتر حوزه موسیقی 260 سکه بهار آزادی تعلق خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردشکنی جشنواره موسیقی فجر

رکوردشکنی جشنواره موسیقی فجر