مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 12:102016-02-08اقتصادي

با اپلیکیشن رایانا تمام ایمیل های خود را یک جا مدیریت کنید


ایمیل رایانا که چند سالی است با عنوان ایمیل بومی و ایرانی به مشترکان خود خدمات ارایه می دهد، نسخه جدید اپلیکیشن خود را به بازار عرضه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، با توجه به افزایش روزافزون تعداد سرویس های ایمیل ایرانی و غیرایرانی و همچنین افزایش تعداد حساب های کاربری که افراد به سلیقه شخصی یا به دلیل قوانین سازمانی برای خود ایجاد کرده اند، داشتن چندین حساب کاربری و ورود و خروج های متوالی به برنامه آن حساب ها، کاری زمان بر و خسته کننده شده است؛ اما از این به بعد با ایمیل ایرانی رایانا می توان در یک زمان وارد تمام حساب های کاربری شد و ایمیل ها را دید.

هدف رایانا از انتشار این اپلیکیشن کمک به کاربران اندروید است که قصد دارند از طریق اینترنت موبایل، حساب ایمیل رایانا و دیگر حساب های ایمیل خود را هم زمان ببینند.

اپلیکیشن اندرویدی ایمیل رایانا قادر است ایمیل های مختلف اشخاص از جمله گوگل، یاهو، مایکروسافت و تمام ایمیل هایی که دارای تنظیمات استاندارد هستند را دریافت کند و آن ها را به صورت هم زمان در خود جای دهد.

کاربران رایانا می توانند تمام حساب های کاربری ایمیل خود را به محیط کاربری این نرم افزار افزوده و از این پس همه ایمیل های خود را در لیستی ساده که با رنگ مجزا شده است، دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اپلیکیشن رایانا تمام ایمیل های خود را یک جا مدیریت کنید

با اپلیکیشن رایانا تمام ایمیل های خود را یک جا مدیریت کنید