مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 12:202016-02-08اقتصادي

فروش بی سابقه بلیت های جشنواره سی و یکم موسیقی فجر


مدیر روابط عمومی جشنواره سی و یکم موسیقی فجر گفت: در حالی که دو روز تا آغاز این جشنواره باقی مانده است بلیت های این دوره فروش بی سابقه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، امیر بهاری افزود: مجموع رقم فروش بلیت اجراهای جشنواره برای نخستین بار به 2 میلیارد و 27 میلیون تومان رسیده است.

وی ادامه داد: بلیت سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر از 5 بهمن از طریق سه سامانه بلیت فروشی 84200 ، تیوال و می رسی به فروش رسیده است.

بهاری از پایان فروش بلیت 12 کنسرت جشنواره خبر داد و گفت: بلیت کنسرت های گروه آوای موج ، گروه چارتار ، کاوه یغمایی (دو سانس)، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری علی رهبری، گروه کامنت و داماهی ، بارتولومی بیتمن ، احسان خواجه امیری، دالیبور کاروای، مسعود شعاری و کریستف رضاعی، کیوان ساکت و سالار عقیلی، ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری لوریس چکناواریان، انزو فاواتا و آنتونیو ری به پایان رسیده است.

سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر از 21 بهمن تا اول اسفند در سالن های رودکی، تالار وحدت، برج میلاد، میلاد نمایشگاه بین المللی و فرهنگسراهای نیاوران و ارسباران برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بی سابقه بلیت های جشنواره سی و یکم موسیقی فجر

فروش بی سابقه بلیت های جشنواره سی و یکم موسیقی فجر