مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 15:252016-02-08اقتصادي

پخت وپز ضایعات مرغ نفس سوسن آبادی ها را گرفت


پخت ضایعات مرغ در یک کیلومتری روستای سوسن آباد بوی بسیار نامطبوعی را در منطقه پخش کرده و تنفس را برای مردم دشوار می کند.

- نبی الله جهان بینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، با بیان اینکه کشتارگاه واقع در یک کیلومتری این روستا حدود ساعت چهار صبح اقدام به پخت ضایعات مرغ می کند، گفت: این کشتارگاه حدود یک سال و نیم به دلیل انجام این کار غیر قانونی تعطیل شد، اما دوباره فعالیت خود را شروع کرده و کار غیر قانونی پخت ضایعات مرغ را انجام می دهد.

وی بیان کرد: با وجود تقاضا برای مقابله با این اقدام و مکاتبه با بخشداری و سازمان حفاظت از محیط زیست استان، هیچ اقدامی برای مقابله با این امر صورت نگرفته و مردم مجبور به استشمام بوی بسیار نامطبوع در ساعت های ابتدایی صبح هستند.

دهیار روستای سوسن آباد همچنین، در رابطه با آب شرب روستا گفت: آب شرب وضعیت مناسبی دارد، تنها کمی آلودگی آب زیرزمینی داریم که قول کلرزنی داده شده است.

کشاورزی از بین رفته است وی در رابطه با وضعیت کشاورزی این روستا بیان کرد: کشاورزی سوسن آباد کاملا از بین رفته و دلیل اصلی این اتفاق نبود چاه عمیق در روستاست.

دهیار روستای سوسن آباد با اشاره به اینکه اکثر زمین های کشاورزی روستا در اختیار خرده مالکین قرار دارد، افزود: خرده مالکین حاضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخت وپز ضایعات مرغ نفس سوسن آبادی ها را گرفت

پخت وپز ضایعات مرغ نفس سوسن آبادی ها را گرفت