مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 16:552016-02-08بين الملل

پوتین: بحرین شریک مهمی برای روسیه به شمار می آید


رییس جمهوری روسیه در دیدار با پادشاه بحرین تاکید کرد که منامه شریک مهمی برای روسیه در منطقه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و در تمام خاورمیانه به شمار می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه در دیدار با حمد بن عیسی بن سلمان آل خلیفه، پادشاه بحرین در سوچی واقع در جنوب روسیه گفت، دو کشور مکانیزم هایی را برای همکاری دو جانبه علی رغم دشواری های اقتصادی ایجاد می کنند.

وی از دیدار با دوستانی از خاورمیانه و این فرصتی که برای بررسی روابط دو جانبه و وضعیت در جهان و در وهله نخست تحولات منطقه دست داده است، اظهار خرسندی کرد.

رییس جمهوری روسیه در دیدار با پادشاه بحرین تاکید کرد که منامه شریک مهمی برای روسیه در منطقه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و در تمامی خاورمیانه به شمار می آید.

همزمان، پادشاه بحرین نیز از رییس جمهور روسیه به دلیل دعوت برای سفر به روسیه قدردانی کرد و این سفر را فرصت خوبی جهت تبادل نظرات پیرامون مسائل مربوط به روابط دوجانبه و تامین منافع مشترک و همچنین مسائل مربوط به تحولات در خاورمیانه قدردانی کرد.

پادشاه بحرین اعلام کرد که اطمینان دارد دو کشور این توانایی را دارند که دشواری های اقتصادی کنونی را پشت سر بگذارند، تاکید کرد که منامه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: بحرین شریک مهمی برای روسیه به شمار می آید

پوتین: بحرین شریک مهمی برای روسیه به شمار می آید