مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 08:252016-02-09سياسي

دبیر شورای نظارت بر صداوسیما به ایسنا آمد


معاون اسبق صدا و دبیر فعلی شورای نظارت بر سازمان صداوسیما به همراه سعید توکل - سردبیر «جمعه ایرانی» - به ایسنا آمدند.

- محمدحسین صوفی - معاون اسبق صدا و دبیر فعلی شورای نظارت بر سازمان صداوسیما به همراه سعید توکل - سردبیر جمعه ایرانی - به ایسنا آمدند.

صوفی با حضور در محل خبرگزاری دانشجویان ایران با علی متقیان - مدیرعامل ایسنا - دیدار کرد و به یادآوری فعالیت های اخیر شورای نظارت بر سازمان صداوسیما پرداخت.

معاون اسبق صدا در این دیدار همچنین از علاقه اش به رادیو و تعامل با برنامه سازان این رسانه و نگاه مثبتی که در طول این سال ها به ایسنا داشته است، سخن گفت.

سعید توکل که پس از رفتن جمعه ایرانی از رادیو، مدیرمسئول سایت شادشو با همکاری هنرمندان قدیمی جمعه ایرانی است ، نکاتی را درباره ی وضعیت سایت شادشو و فعالیت آن بیان کرد.

سردبیر طنز قدیمی جمعه ایرانی همچنین خاطراتی را درباره هنرمندان جمعه ایرانی از جمله زنده یاد منوچهر نوذری و دیگر هنرمندان پیشکسوت این برنامه از جمله رضا عبدی و منوچهر آذری یادآور شد و در عین حال بابت کوچ جمعه ایرانی از رادیوکه اسفند ماه امسال یک ساله می شود، تاسف خورد.

محمد حسین صوفی صوفی گفت: به دلیل علاقه ای که به تلویزیون و رادیو دارم، هم رادیو راخیلی گوش می دهم و هم خیلی تلویزیون نگاه می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر شورای نظارت بر صداوسیما به ایسنا آمد

دبیر شورای نظارت بر صداوسیما به ایسنا آمد