مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 12:202016-02-09سياسي

مره صدق: حضور در راهپیمایی توان مقابله با دشمن را افزایش می دهد


نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن می تواند مقدمه اعلام حضور در انتخابات باشد ابراز کرد: حضور مردم می تواند بسیار مهم و تاریخ ساز باشد و توان دولت را در گفتمان ها و مقابله با دشمن افزایش می دهد.

- سیامک مره صدق در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، با بیان اینکه شرکت درمراسم هایی مانند راهپیمایی ها و انتخابات بیانگر اعتماد مردم به نظام و دفاع از منافع ملی ایران است گفت: این حضور همبستگی ملت ایران را با نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام می کند و اثر خیلی مهمی در افزایش توان دیپلماسی دولت ایران دارد.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم توان دولت را در مذاکرات،گفتمان ها و مقابله با دشمن افزایش می دهد، اظهارکرد: این مساله از نظر بعد امنیت ملی نیز دارای اهمیت است زیرا باعث می شود دشمنان تصور باطل آسیب به منافع ملی یا تهاجم به ایران را از سر بیرون کنند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی منطقه که درگیر آشوب های مختلفی در کشورهای نزدیک به کشور خودمان هستیم این حضور و همبستگی ملی باعث می شود که به همه دنیا پیام ثبات آرامش، اطمینان خاطر و همبستگی مردم ایران را اعلام کنیم.

مره صدق با بیان این که مردم ایران همواره پیروی خودشان را از اوامر راهگشا و دشمن شکن ایشان اعلام کرده اند گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مره صدق: حضور در راهپیمایی توان مقابله با دشمن را افزایش می دهد

مره صدق: حضور در راهپیمایی توان مقابله با دشمن را افزایش می دهد