مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 18:552016-02-09پزشكي

شیوع خزنده بیماری های جنسی در مردان ایرانی


مسئول برگزاری «روز ملی سلامت مردان» نسبت به شیوع بیماری های واگیر جنسی در مردان ایرانی و عوارض این قبیل بیماری ها برای جامعه هشدار داد.

- مسئول برگزاری روز ملی سلامت مردان نسبت به شیوع بیماری های واگیر جنسی در مردان ایرانی و عوارض این قبیل بیماری ها برای جامعه هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی انجمن اورولوژی ایران، دکتر فرزین سلیمان زاده گفت: انواع خطراتی که مردان را به واسطه جنسیت، نوع کارهایی که انجام می دهند و شیوع بیشتر برخی از بیماری ها که سلامتی آنها را تهدید می کند بر اهمیت برگزاری روز ملی سلامت مردان و توجه دادن مردان به بیماری هایی که در کمین شان است می افزاید.

عضو هیات مدیره انجمن اورولوژی ایران افزود: در کشورهای پیشرفته و برخی کشورهای در حال توسعه، بیش از آن که بیماری های واگیردار و عفونی به جامعه آسیب برسانند بیماری های غیرواگیر آسیب رسان هستند.

وی هشدار داد: به دلیل تغییر سبک زندگی، کم تحرکی و گرفتار شدن بخش قابل توجهی از مردان در زندگی شهری، متاسفانه بیماری های قلبی- عروقی، دیابت و برخی سرطان های خاص مردان در دنیا و کشور ما شیوع به نسبت بالایی دارد که باید در راستای پیشگیری و اطلاع رسانی در این باره قدم های جدی برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع خزنده بیماری های جنسی در مردان ایرانی

شیوع خزنده بیماری های جنسی در مردان ایرانی