مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 10:112016-02-10سياسي

صلاحیت سید حسن خمینی تایید نشد


شورای نگهبان صلاحیت سید حسن خمینی برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را تایید نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای نگهبان مجددا با حضور سید حسن خمینی برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری مخالفت کرد.

، در جلسات مختلف رسیدگی به اعتراض نامزدهای انتخابات خبرگان، باردیگر صلاحیت سید حسن خمینی بررسی شد و مجددا شورای نگهبان، رای به عدم احراز صلاحیت وی داد.

پیش از این سید حسن خمینی در مورد امکان اعتراض در مهلت قانونی اعلام شده، گفته بود: بر حسب قانون امکان اعتراض وجود دارد، ولی جداً معتقدم که در این میان نکته نامعلوم و مبهمی وجود ندارد و بنده هم فردی ناشناخته نیستم که اعضای محترم با بررسی مجدد بتوانند هویت و یا سندی را به دست آورند، لذا تلقی اینجانب آن نیست که شکایت مسیری جدید را بگشاید و لذا بر آن باورم که اگر آقایان نتوانستند از شهادت مراجع و علما و درس ها و نوشته ها به احراز برسند، بعید است بتوانند در آینده نیز به چنین مهمی دست یابند؛ اما تنها با توجه به درخواست عمومی مردم و برخی بزرگان حوزه و سیاست به این امر اقدام می کنم.

شورای نگهبان علت عدم احراز صلاحیت حسن خمینی را خودداری وی برای حضور در امتحان علمی عنوان کرده بود امری که توسط نوه بنیانگذار امام خلاف واقع عنوان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلاحیت سید حسن خمینی تایید نشد

صلاحیت سید حسن خمینی تایید نشد