مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 13:102016-02-10ورزشي

برنامه های سازمان فرهنگی هنری در راهپیمایی 22 بهمن


همزمان با برگزاری راهپیمایی 22 بهمن که به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام کرد با 71 برنامه در هفت غرفه در هفت نقطه از مسیر راهپیمایی، - میزبان مردم پایتخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر اعلام، غرفه های ویژه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، با شعار اجازه نفوذ نمی دهیم به همت تمامی مدیریت های فرهنگی هنری مناطق در هفت نقطه از مسیر برپا می شود و از صبح روز 22 بهمن تا پایان راهپیمایی، میزبان شهروندان است.

برنامه های فرهنگی هنری این هفت ایستگاه که به وسعت 500 مترمربع در نقاط مختلف مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن برپا می شود، با حضور خانواده ها و چهره های فرهنگی و هنری، ورزشی و بزرگان انقلاب اسلامی و به منظور آشنایی نسل جوان با دستاوردهای فرهنگی هنری انقلاب اسلامی برگزار می شود.

هم عهدی با شهدا و اقامه نماز ظهر و عصر از جمله این برنامه ها می توان به اجرای طرح طریق الشهدا به همت فرهنگسرای رضوان و برنامه های تخصصی موضوعی به همت فرهنگسرای انقلاب در تمامی غرفه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اشاره کرد.

در طرح طریق الشهدا شهروندان می توانند با شهیدان انقلاب اسلامی هم عهد شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های سازمان فرهنگی هنری در راهپیمایی 22 بهمن

برنامه های سازمان فرهنگی هنری در راهپیمایی 22 بهمن