مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 14:162016-02-10اجتماعي

با حضور پزشکان فرهنگی صورت گرفت برگزاری اردوی جهادی پزشکان در مسکن مهر اسلامشهر


پزشکان فرهنگی شهرستان اسلامشهر با حضوردر شهرک امام خمینی (مسکن مهر اسلامشهر) به ساکنین این منطقه خدمات پزشکی رایگان ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، جمعی از پزشکان فرهنگی تحت پوشش آموزش و پرورش اقدام به ویزیت رایگان پزشکی و خدمات بهداشتی نموده اند.

اخوان افزود: در این اردوی جهادی و حرکت خیرخواهانه که توسط کارشناسی سلامت و تندرستی آموزش و پرورش اسلامشهر صورت گرفته، تیم پزشکی با حضور در مدرسه دکتر محمد قریب شهرک امام خمینی (ره) اقدام به ارائه خدمات به اولیای دانش آموزان و دیگر ساکنین این منطقه کرده اند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش اسلامشهر، بیان کرد: در این اردوی جهادی یکروزه، پزشک عمومی، داخلی، ماما، دندان پزشک، فیزیوتراپی، ارتوپدی، خدمات مشاوره خانواده، تست قند خون و کنترل فشار خون و تست ساختاراندامی و .

برای شهروندان به صورت رایگان انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی مردم و عدم وجود مراکز بهداشتی و درمانی دراین شهرک، این اقدام پزشکان فرهنگی مورد استقبال چشمگیر مردم منطقه قرار گرفت وحضور خیل عظیم مزردم در زمان ارائه خدمات، پزشکان را مصمم تر کرد تا بار دیگر در صورت مهیا شدن شرایط این طرح مجددا اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور پزشکان فرهنگی صورت گرفت برگزاری اردوی جهادی پزشکان در مسکن مهر اسلامشهر

با حضور پزشکان فرهنگی صورت گرفت برگزاری اردوی جهادی پزشکان در مسکن مهر اسلامشهر