مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 16:012016-02-10حوادث

دستگیری سارقان پایان تعقیب و گریز در اتوبان باقری


سارقان خودرو هوندا آکورد در تعقیب و گریز اتوبان شهید باقری دستگیر شدند و از خودروی آن ها شمار زیادی ضبط و پخش سرقتی و گوشی سرقتی کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی فارس، مأموران کلانتری 127 نارمک در خیابان سمنگان در تعقیب و گریز مسلحانه یک خودرو هوندا آکورد را متوقف کردند و یک ساک دستی ضبط و پخش سرقتی خودرو را از داخل خودرو کشف و ضبط کردند.

بر اساس اطلاعات دریافتی، ساعت 3 بامداد روز گذشته مأموران کلانتری 127 نارمک هنگام گشت زنی در خیابان سمنگان به یک دستگاه خودروی هوندا اکورد و دوسرنشین داخل آن مشکوک شدند و خواستار توقف وی شدند.

راننده هوندا اکورد از دستور ایست پلیس سرپیچی و فرار کردند و مأموران پلیس تعقیب این خودرو را آغاز کردند که رانندگان این خودرو در خلاف جهت مسیر جنوب به شمال اتوبان شهید باقری حرکت کردند و مأموران انتظامی با استفاده از قانون به کارگیری سلاح یک تیر هوایی به سمت خودروی هوندا اکورد شلیک نمودند اما راننده خودرو به راه خود ادامه داد.

مأموران پلیس شلیک به چرخ های این خودرو را در دستور کار قرار دادند تا اینکه در نهایت خودوری هوندا اکورد پس از شلیک 4 گلوله متوقف شد و دو سرنشین خودرو دستگیر شدند.

مأموران پس از استعلام پی به سرقتی بودن خودرو بردند و در بازرسی از خودرو هوندا آکورد یک ساک دستی حاوی ضبط سرقتی و 4


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان پایان تعقیب و گریز در اتوبان باقری

دستگیری سارقان پایان تعقیب و گریز در اتوبان باقری