مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 18:562016-02-10سياسي

مدیرعامل شهر جدید اندیشه خبر داد افتتاح 2300 واحد مسکن مهر در اندیشه


مدیرعامل شهر جدید اندیشه با اشاره به اینکه مسکن مهر شهر اندیشه از پیشرفته ترین پروژه های ساخته شده است، از افتتاح دو هزار و 300 واحد مسکن مهر این شهر همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، محمد آیینی درباره مراسم افتتاح دو هزار و 300 واحد مسکن مهر این شهر همزمان با دهه فجر 94 اعلام کرد: این مراسم با حضور استاندار، اعضای هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، معاون فنی و مهندسی شرکت عمران شهرهای جدید، مدیران استانی و همچنین شماری از مسئولان مربوط شهرستان به انجام رسید.

آیینی مسکن مهر شهر اندیشه را از پیشرفته ترین پروژه های ساخته شده در نوع سازه سقف بتن پیش تنیده و کابل پس کشیده با مقاومت بالا در برابر زلزله خواند و با اشاره به نمای سنگ، آجر و کاشی فیروزه این مجموعه گفت: سایت مسکن مهر شهر جدید اندیشه از نظر کیفیت در ساخت و ساز و نما از بهترین انواع مسکن مهر در کشور به شمار می رود.

وی افزود: به غیر از یک پروژه، تمامی پروژه های مسکن مهر 99 ساله در ابتدای دولت تدبیر و امید به دلایل مختلف متوقف بودند و متوسط پیشرفت فیزیکی آنها 35 درصد بود درحالی که امروز شاهد افتتاح تعداد زیادی از آنها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شهر جدید اندیشه خبر داد افتتاح 2300 واحد مسکن مهر در اندیشه

مدیرعامل شهر جدید اندیشه خبر داد افتتاح 2300 واحد مسکن مهر در اندیشه