مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 10:562016-02-11سياسي

22 بهمن مبدأ تحولات بنیادین در جامعه شد


دانشگاه آزاد رشت در بیانیه ای اعلام کرد: 22 بهمن مبدأ تحولات بنیادین در جامعه شد و تغییراتی اساسی را در نحوه اداره حکومت به دنبال داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از رشت،" دانشگاه آزاد رشت در بیانیه ای اعلام کرد: 22 بهمن مبدأ تحولات بنیادین در جامعه شد و تغییراتی اساسی را در نحوه اداره حکومت به دنبال داشت.

متن بیانیه به شرح زیر است: و نُرید اَن نَمُن علی اَلذین اُستضعفوا فِی اَلارض و نَجعلهُم اَئمه و نَجعلهُم اَلوارثین انقلاب اسلامی ایران، انفجار نور بود در جهان ظلمانی مستکبران.

امروز که در آستانه سی و هفتمین سالگرد درخشش خورشید استقلال از مصدر آزادگی هستیم و تجسم عینی آیه شریفه ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم را با تمام وجود حس می کنیم.

22 بهمن مبدأ تحولات بنیادین در جامعه شد و تغییراتی اساسی را در نحوه اداره حکومت به دنبال داشت.

پیشرفت در عرصه های مختلفی چون علم نانو، انرژی هسته ای، سلول های بنیادین، نظامی و غیره نمونه هایی از این تحولات هستند که بی شک این دستآوردها و تحولات مبتنی بر رهبری عالمانه حضرت امام (ره) در ابتدا و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در ادامه راه آزادگی و شرافت، وحدت و یکپارچگی، استقامت و پایداری و پندآموزی از عبرت های عاشورایی و حرارت عشق حسینی در قلب مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 بهمن مبدأ تحولات بنیادین در جامعه شد

22 بهمن مبدأ تحولات بنیادین در جامعه شد