مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 23:462016-02-11سياسي

مصلحی: آمریکا به دنبال گسترش اسلام هراسی با ابزار هالیوود است


آمریکا و غرب به دنبال گسترش اسلام هراسی با ابزار هالیوود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام حیدر مصلحی شامگاه پنج شنبه در نشستی با حضور فرماندهان و بسیجیان ناحیه عمار مشهد ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: نهضت امام خمینی (ره) ادامه دهنده نهضت انبیاء الهی بود و دلیل ماندگاری و ثبات قدم انقلاب اسلامی ایران نیز همین است.

وی افزود: طبق آیات کلام الله مجید در طول تاریخ هدف از بعثت پیامبران این بوده است که امت خود را از ظلمت ظلم و طاغوت رهایی بخشند و به سمت نور الهی هدایت کنند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه مسیر انقلاب اسلامی ایران نیز حرکت به سمت حاکمیت نور الهی بوده است گفت: امام خمینی (ره) از نهضت خود سه هدف داشت که نخستین آن شکل گیری حکومت جمهوری اسلامی در ایران بود.

مصلحی ادامه داد: گسترش بیداری اسلامی در جهان اسلام و زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) اهداف دیگر نهضت امام بود که امروز شاهد مصادیق تحقق این اهداف نیز هستیم.

وی با اشاره به اینکه از زمان صدر اسلام تا به حال افراد بسیاری با سوابق روشن و خدمات ارزنده بوده اند که به مرور زمان و تحت تاثیر شرایط تغییر رویه داده اند افزود: کشورهای غربی از طریق سرمایه گذاری های اطلاعاتی کلان، نقاط ضعف ما را شناسایی و با استفاده از همین نقطه ضعف ها، سیاست نفوذ ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلحی: آمریکا به دنبال گسترش اسلام هراسی با ابزار هالیوود است

مصلحی: آمریکا به دنبال گسترش اسلام هراسی با ابزار هالیوود است