مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 23:562016-02-12ورزشي

در رقابت های گراپلینگ و آلیش ایران ورزشکار کردستانی نائب قهرمان کشور شد


معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: رقابت های آلیش و گراپلینگ مردان قهرمانی کشور و انتخابی تیم های ملی با نائب قهرمانی ورزشکار این استان به پایان رسید.

- " از سنندج، علی فتح الله زاده امشب در جمع ورزشکاران رشته های رزمی استان، اظهار کرد: رقابت های آلیش و گراپلینگ مردان، قهرمانی کشور و انتخابی تیم های ملی برگزار شد.

وی افزود: مسابقات گراپلینگ بخش GI با شرکت 102 گراپلینگ کار از 16 استان در قالب 17 تیم و رقابت های آلیش با حضور 94 آلیش کار از 20 استان در قالب 21 تیم برگزار شد.

این مسئول تصریح کرد: در پایان این رقابت ها و در وزن 71 کیلوگرم، رشاد مارابی، ورزشکار کامیارانی نماینده کردستان، در فینال در مقابل حریفی از تهران شکست خورد و نائب قهرمان کشور شد.

وی تصریح کرد: تیم 3 نفره شهرستان کامیاران به نمایندگی از استان کردستان در رشته گراپلینگ، به سرپرستی و مربیگری کوهسار بهرامی در مسابقات شرکت کرد و در رشته آلیش نیز، کردستان با یک نماینده حضور یافت.

فتح الله زاده افزود: در نتیجه تیمی رشته آلیش، کرمان با 56 امتیاز، فارس با 53 امتیاز و مازندران نیز با 51 امتیاز به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

این مسئول گفت: در رشته گراپلینگ هم، مازندران با 61 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت، کرمانشاه با 61 امتیاز دوم شد و استان خوزستان با 44 امت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در رقابت های گراپلینگ و آلیش ایران ورزشکار کردستانی نائب قهرمان کشور شد

در رقابت های گراپلینگ و آلیش ایران ورزشکار کردستانی نائب قهرمان کشور شد