مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 09:552016-02-13پزشكي

شایع ترین بیماری های مردان ایرانی


آنچه به نظر انجمن ارولوژی ایران امسال به دغدغه مهمی طی سال های اخیر تبدیل شده شیوع بیماری های منتقل شونده از راه جنسی است که باید به دقت مورد نظر قرار گیرد.

- مسئول برگزاری روز ملی سلامت مردان گفت: بیماری های قلبی- عروقی، دیابت و برخی سرطان های خاص مردان به دلیل تغییر سبک زندگی، کم تحرکی و گرفتارشدن در زندگی شهری دردنیا و ایران از شیوع به نسبت بالایی در میان مردان برخوردار است.

دکتر فرزین سلیمان زاده افزود: انواع خطراتی که مردان را به واسطه جنسیت، نوع کارهایی که انجام می دهند و شیوع بیشتر برخی از بیماری ها که سلامتی آنها را تهدید می کند بر اهمیت برگزاری روز ملی سلامت مردان و توجه دادن مردان به بیماری هایی که در کمین شان است می افزاید.

وی با بیان اینکه بیماری های عفونی مردان نیز در دنیا و ایران در حال شیوع است، افزود: برای این بیماری ها راه های پیشگیری و درمان های مناسب داریم.

بیش از آن که درمان در مورد آنها نقش کنترل کننده داشته باشد آگاهی و اطلاع رسانی در خصوص پیشگیری از آنها بسیار حائز اهمیت است.

شیوع خزنده بیماری های جنسی در مردان ایرانی جراح و متخصص بیمارهای کلیه و مجاری ادرار همچنین تصریح کرد: آنچه به نظر انجمن ارولوژی ایران امسال به دغدغه مهمی طی سال های اخیر تبدیل شده شیوع بیماری های منتقل شونده از راه جنسی است که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایع ترین بیماری های مردان ایرانی

شایع ترین بیماری های مردان ایرانی