مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 10:262016-02-13فرهنگي

فراخوان نخستین سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تئاتر تهران


نخستین سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تئاتر تهران با نگاهی پژوهش محور در فروردین ماه 1395برای اولین بار در ایران برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"،مهمترین هدف این سمپوزیوم، بیان استقلال طراحی صحنه، تدوین و تدقیق نگاه آکادمیک و جهان بر طراحی صحنه ی ذوقی و سلیقه ای و تلاش برای رسیدن به یک نگاه علمی و اندیشه ای در طراحی و اجرای یک اثر نمایشی بیان شده است.

این سمپوزیوم در پنج بخش اصلی با عنوان های؛ مقاله های علمی- پژوهشی، متن تا اجرا، ایده تا اجرا ، طراحی تا اجرا و علمی و آموزشی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است متقاضیان برای شرکت در بخش اول ؛ مقاله های علمی- پژوهشی باید مقاله ای علمی- پژوهشی با محوریت یکی از موضوع های طراحی صحنه و لباس در Performance Art ، طراحی صحنه و لباس در تئاتر محیطی ،بررسی مُد مفهومی و نگاهی به جایگاه آن در تئاتر امروز ،نور و اهمیت نورپردازی در طراحی صحنه و لباس تئاتر ، بررسی عناصر و مفاهیم زیبایی شناسی در طراحی صحنه و لباس ،بررسی طراحی صحنه و لباس روز جهان با نگاهی بهMedia Design یا Technology Designو یا نگارش مقاله ای با موضوع آزاد در رابطه با طراحی صحنه و لباس تئاتر به رشته ی تحریر درآورند.

همچنین علاقمندان برای شرکت در بخش دوم متن تا اجرا ، پس از مطالعه ی نمایشنامه های ترجمه و منتشر شده ی آگوست استریندبرگ (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان نخستین سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تئاتر تهران

فراخوان نخستین سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تئاتر تهران