مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 15:112016-02-13سياسي

به دنبال اجرای شوی زنده لباس هستیم


دبیر کارگروه مد و لباس کشور با تاکید بر اینکه نمایش زنده لباس یکی از ارکان معرفی محصولات جدید است، گفت: این موضوع به عنوان یک نیاز در موضوع مد و لباس ایرانی-اسلامی قابل توجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با اشاره به وضعیت مد و پوشش اسلامی ایرانی در میان جامعه، گفت: موضوع مد اسلامی-ایرانی در کشور در حال فراگیر شدن است .

به این معنی که اعتنا، توجه و تغییر نگرش در اذهان جامعه در رابطه با اهمیت مقوله مد و لباس در حال شکل گیری است و این مهمترین پیشرفت و عملکرد مجموعه دست اندرکاران مد و لباس است که می توانیم از آن یاد کنیم.

وی از میزان تسری فعالیت های مد و پوشش اسلامی-ایرانی در جامعه گفت و افزود: حجم فعالیت ها از 20 درصد نسبت به میزان مصرف بالاتر نیست، اما معتقدم که در سال های اولیه فعالیت مجموعه مد و لباس کشور، عدد و حجم قابل قبولی است.

قبادی با بیان اینکه محصول مد و لباس در گذشته صرف نظر از یک محصول، مفهومش هم وارداتی بود، تصریح کرد: تا پیش از انقلاب مد و لباس کشور مفهومی کاملا وارداتی بود و بعد از آن تلاش هایی برای داخلی کردن این محصول صورت گرفت که هیچکدامشان منسجم و هماهنگ نبود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال اجرای شوی زنده لباس هستیم

به دنبال اجرای شوی زنده لباس هستیم