مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 15:252016-02-13سياسي

جایگاه تفریح و سرگرمی در سبک زندگی رضوی


پژوهشی فرهنگ رضوی که به تازگی منتشر شده است، جایگاه تفریح و سرگرمی در سبک زندگی رضوی بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این شماره 7 مقاله در موضوعات مختلف مربوط به فرهنگ رضوی منتشر شده است.

اولین مقاله آن با عنوان انسان شناسی قدمگاه؛ مطالعه موردی بیت النور ، قدمگاه حضرت معصومه(س) درقم (بیت النور) را با رویکردانسان شناختی مورد بررسی قرار داده و گزارش عینی و تحلیلی از وضعیت کنونی آن ارائه داده است.

برهان های اثبات وجود خدا در مناظرات امام رضا(ع) دیگر مقاله ای است که از سوی حجت الاسلام حسینی شاهرودی استاد فلسفه و عرفان دانشگاه فردوسی نگاشته شده و مباحث اعتقادی مناظرات امام رضا(ع) با علمای ادیان و مذاهب را تبیین کرده است.

جایگاه تفریح و سرگرمی در سبک زندگی رضوی و نقش آن بر تمدن سازی عنوان مقاله دیگری است که از سوی یکی از استادان دانشگاه علوم اسلامی رضوی نگاشته شده و در آن موضوع مهم سبک زندگی رضوی بررسی شده است.

در این مقاله آمده است: براساس سیره و سخنان امام رضا (ع)، پرداختن به تفریح سالم و حلال در چارچوب موازین شرعی و به اندازه تأکید شده است.

نکته جالب در سبک زندگی رضوی، توجه دادن فرد به شخصیت والا و اهداف متعالی انسانی است تا جایگاهش را بالاتر از آن ببیند که به کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه تفریح و سرگرمی در سبک زندگی رضوی

جایگاه تفریح و سرگرمی در سبک زندگی رضوی