مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 17:312016-02-13ورزشي

نخستین دربی هندبالی اصفهانی ها در خانه سپاهان


تیم های هندبال سپاهان و شهرداری کاشان دو نماینده اصفهان در لیگ برتر هندبال در هفته دوم مرحله دوم لیگ با هم روبه رو می شوند تا نخستین دربی هندبالی اصفهان را در فصل جدید رقم بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، هفته دوم مرحله دوم لیگ برتر هندبال مردان روز یکشنبه 25 بهمن ماه با برگزاری 4 دیدار هم زمان پیگیری می شود.

تیم های فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری کاشان دو نماینده اصفهان در این رقابت ها هم که در مرحله نخست در دو گروه جداگانه قرار داشتند، این هفته برای نخستین بار در فصل جاری با هم روبه رو می شوند دیداری که از ساعت 16 روز یکشنبه به میزبانی سپاهان برگزار می شود.

این دو تیم که هردو به عنوان تیم های چهارم گروه های خود به مرحله بعد صعود کرده اند، با احتساب امتیازات بازی های مرحله گروهی اکنون در انتهای جدول مرحله دوم لیگ قرار گرفته اند و سعی دارند با عملکردی بهتر در این مرحله جایگاه خود را ارتقا دهند.

تیم سپاهان در هفته نخست این مرحله از رقابت ها موفق شد یک تساوی ارزشمند مقابل منیزیم فردوس آن هم در خانه حریف به دست آورد و این دور از مسابقات را خیلی خوب آغاز کرد اما همان یک امتیاز به دست آمده از آن دیدار هم نتوانست جایگاه این تیم را در جدول ارتقا دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دربی هندبالی اصفهانی ها در خانه سپاهان

نخستین دربی هندبالی اصفهانی ها در خانه سپاهان