مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 17:412016-02-13ورزشي

اعضای تیم هنرمندان ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال قشم معرفی شد


اعضای تیم فوتبال هنرمندان ایران برای رویارویی با تیم های مطرح جهان در دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال هنرمندان در قشم معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، در این دوره از مسابقات که با حضور تیم هایی از کشورهای برزیل، آلمان، سوئد، رومانی، ژاپن، لهستان، مجارستان، یونان، ترکیه، آذربایجان در جزیره قشم برگزاری می شود، محمد پنجعلی، محمد حسین ضیایی و محسن گلوه ای هدایت تیم کشورمان را به عنوان کادر فنی بر عهده دارند.

ترکیب تیم فوتبال هنرمندان کشورمان را در این مسابقات سید جواد هاشمی، پژمان جمشیدی، محسن تنابنده، محمد نوازی، مهدی شیری، ابراهیم میرزاپور، امین علی دانایی، حسین سلیمانی، خشایار راد، اصغر همت، علی لهراسبی، رضا یزدانی، علی عبدالملکی، فرشید فهیم، مرتضی کاظمی، حسام یاریار، سعید بیگی و مهدی صالح پور تشکیل می دهند.

سال گذشته نخستین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال به میزبانی تهران برگزار شد و قشم به عنوان دومین میزبان برگزاری این مسابقات از امروز 24 بهمن ماه و به مدت هشت روز با حضور بازیکنانی از کشورهای آلمان، برزیل، سوئد، رومانی، ژاپن، لهستان، مجارستان، آذربایجان، یونان، ترکیه ، قزاقستان و ایران در ورزشگاه جهان پهلوان تختی به رقابت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای تیم هنرمندان ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال قشم معرفی شد

اعضای تیم هنرمندان ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال قشم معرفی شد