مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 20:402016-02-13فرهنگي

موزه کتاب افتتاح شد


مجموعه تصویری ایران مشتمل بر 420 هزار عکس، 21 هزار اسلاید و نگاتیو و 230ساعت فیلم با موضوع ایران و جغرافیا و تاریخ این سرزمین کهن است.

- موزه میراث مکتوب و مستند صبح امروز شنبه 24 بهمن با حضور معاون اول رییس جمهور در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، صبح امروز شنبه 24 بهمن طی مراسمی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی و سیدرضا صالحی امیری مشاور رییس جمهور و رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران موزه میراث مکتوب و مستند در بخش مخازن این سازمان در تهران گشایش یافت.

پس از افتتاح این موزه، معاون اول رییس جمهور در مراسم رونمایی از مجموعه تفریحی ایران حضور یافت و از این مجموعه رونمایی کرد.

در مراسم رونمایی از مجموعه تصویری ایران علاوه بر معاون اول رییس جمهور، محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، علی طیب نیا وزیر اقتصاد و امور دارایی، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور و رییس سازمان صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری، علی یونسی دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقلام و اقلیت های دینی و مذهبی و جمع دیگری از مسئولان کشوری و لشکری به همراه اعضای هیات امنا و مدیران سازمان اسناد و کتابخانه ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه کتاب افتتاح شد

موزه کتاب افتتاح شد