مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 22:412016-02-13ورزشي

معاون دستگاه ورزش کردستان خبر داد سنندج نایب قهرمان مسابقات 8 جانبه تکواندو شد


معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: مسابقات 8 جانبه تکواندو در 5 رده سنی برگزار شد و در پایان باشگاه مهر سنندج نایب قهرمان این رقابت ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، علی فتح الله زاده امشب در جمع ورزشکاران رشته های رزمی استان اظهار کرد: مسابقات 8 جانبه تکواندو در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

وی با بیان اینکه باشگاه های شرکت کننده در این مسابقات در 7 وزن به رقابت پرداختند، گفت: در پایان حسن فلاحی و مبین منصوری صاحب گردن آویز طلا شدند و محمدمهدی ندری و سهند امینی از باشگاه مهر سنندج نیز 2 مدال نقره را به دست آوردند.

این مسئول افزود: باشگاه مهر سنندج با کسب 4 مدال طلا و نقره، سکوی دوم مسابقات 8 جانبه تکواندو را کسب کرد و باشگاه های اسلام آباد غرب و ستارگان ایوان الف به ترتیب عناوین اول و سوم را از آن خود کردند.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: جبار پوراحمد و کاوه منصوری به عنوان سرپرست و سرمربی، باشگاه مهر سنندج را در این رقابت ها همراهی کردند.

این مسئول در ادامه اظهار کرد: مسابقات فوتسال جام فجر کارکنان ادارات و ارگان های دولتی شهرستان سقز پایان یافت و تیم شهرداری الف به مقام قهرمانی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دستگاه ورزش کردستان خبر داد سنندج نایب قهرمان مسابقات 8 جانبه تکواندو شد

معاون دستگاه ورزش کردستان خبر داد سنندج نایب قهرمان مسابقات 8 جانبه تکواندو شد