مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 بهمن 1394 ساعت 09:352016-02-15فرهنگي

«بازگشته»، برنده بزرگ جوایز بافتا 2016


فیلم «بازگشته» ساخته «لخاندرو گونزالز ایناریتو» با کسب پنج جایزه از جمله بهترین فیلم، کارگردانی و بازیگر مرد نقش اول در جوایز بافتا 2016، به استقبال جوایز اسکار رفت.

- فیلم بازگشته ساخته لخاندرو گونزالز ایناریتو با کسب پنج جایزه از جمله بهترین فیلم، کارگردانی و بازیگر مرد نقش اول در جوایز بافتا 2016، به استقبال جوایز اسکار رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مراسم پایانی شصت ونهمین دوره جوایز آکادمی فیلم و تلویزیون بریتانیا (بافتا) در حالی شب گذشته در لندن برگزار شد که فیلم بازگشته توانست پنج جایزه اصلی را از آن خود کند و مکس دیوانه: جاده خشم ساخته جورج میلر نیز با چهار جایزه درخشش قابل توجهی داشت.

ایناریتو که سال گذشته با فیلم مرد پرنده نیز در سه بخش از جوایز بافتا نامزد بود، پس از کسب جوایز اصلی این دوره از این رویداد سینمایی با تمجید از لئوناردو دی کاپریو و دیگر عوامل گفت: تعهد کاری آنها ساخت این فیلم در چنین شرایط سختی را میسر ساخت.

پل جاسوس ها جدید ترین ساخته سینمایی استیون اسپیلبرگ و کارول ساخته تحسین شده تاد هینس که هر کدام با نامزدی در 9 بخش پیشتاز نامزدهای جوایز سینمایی بافتا در سال 2016 بودند، تنها به دریافت یک جایزه بسنده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بازگشته»، برنده بزرگ جوایز بافتا 2016

«بازگشته»، برنده بزرگ جوایز بافتا 2016