مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 بهمن 1394 ساعت 10:452016-02-15فرهنگي

پخش مستندهایی از اجراهای جشنواره موسیقی در رادیو


ناصر وحدتی، بهداد بابایی و اردشیر کامکار دوشنبه (26 بهمن ماه) درباره اجراهای خود در جشنواره موسیقی فجر با برنامه «دستان» رادیو فرهنگ گفتگو می کنند.

- ناصر وحدتی، بهداد بابایی و اردشیر کامکار دوشنبه (26 بهمن ماه) درباره اجراهای خود در جشنواره موسیقی فجر با برنامه دستان رادیو فرهنگ گفتگو می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، دستان ، عنوان ویژه برنامه رادیو فرهنگ در ایام برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر است که از 22 بهمن تا یکم اسفند به پخش اخبار اجراهای موسیقی این جشنواره و همچنین تحلیل و بررسی رویدادها و وقایع جشنواره موسیقی فجر اختصاص دارد.

ندا رادمهر گزارشگر برنامه فردا قرار است ضمن گزارش اخبار و رویدادهای جشنواره موسیقی فجر، با ناصر وحدتی، سرپرست گروه گیل و آمارد در مورد اجرای محلی این گروه در جشنواره موسیقی امسال گفتگو کند.

بخش دیگر این برنامه اختصاص به گفتگو با بهداد بابایی نوازنده سه تار و اردشیر کامکار نوازنده کمانچه درباره اجرای سه شنبه، 27 بهمن 94 ساعت 21 در تالار وحدت دارد.

در این بخش مستندی از پشت صحنه و تمرین های اردشیر کامکار (کمانچه)، بهداد بابایی (سه تار)، کامبیز گنجه ای (تنبک)، وحید اسداللهی (نقاره) قبل از اجرای نهایی خواهید شنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش مستندهایی از اجراهای جشنواره موسیقی در رادیو

پخش مستندهایی از اجراهای جشنواره موسیقی در رادیو