مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 بهمن 1394 ساعت 14:402016-02-15ورزشي

رقابت تهرانی ها زیر ذره بین اسماعیلاجیچ


رقابتهای هفته دوم مرحله دوم لیگ برتر هندبال در حالی دیروز با برگزاری 4 دیدار پیگیری شد که اسماعیلاجیچ سرمربی تیم ملی دیدار تیم های تهرانی را از نزدیک نظاره گر بود.

- رقابتهای لیگ برتر هندبال با برگزاری 4 دیدار پیگیری شد که اسماعیلاجیچ سرمربی تیم ملی دیدار تیم های تهرانی را از نزدیک نظاره گر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما"؛ در ادامه مسابقات دوره دوم لیگ برتر هندبال عصر دیروز از ساعت 16 چهار دیدار برگزار شد که در حساسترین بازی تیم منیزیم فردوس در یک جدال حساس و نفسگیر به میزبانی تهران با تیم هیئت هندبال تهران با نتیجه 31 بر 29 پیروز شد تا با این برد با 15 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت و اختلاف امتیاز خود را با سایر تیمها افزایش دهد.

تقابل دو تیم به میزبانی تهرانیها در شرایطی برگزار شد که منیزیمی ها دو مهره اصلی خود (پویا نوروزی و مجتبی حیدرپور) را در اختیار نداشتند.

هیئت هندبال تهران نیز با این نتیجه 8 امتیازی باقی ماند.

عرفان اسماعیلاجیچ سرمربی تیم ملی هندبال از نزدیک این دیدار را تماشا و حرکات بازیکنان دو تیم را با دقت کامل بررسی می کرد.

در چارچوب این رقابت ها تیم نفت و گاز گچساران برابر سنگ آهن بافق در مجموعه ورزشی پد خندق گچساران به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم نفت و گاز گچساران موفق شد با نتیجه 25 ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت تهرانی ها زیر ذره بین اسماعیلاجیچ

رقابت تهرانی ها زیر ذره بین اسماعیلاجیچ