مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 بهمن 1394 ساعت 11:162016-02-16سياسي

سرلشگر جعفری: روزنامه قانون کار بسیار اشتباهی انجام داد


فرمانده کل سپاه در واکنش به انتشار مطلب تأمل برانگیز روزنامه قانون علیه سپاه گفت: این روزنامه کار بسیار اشتباهی انجام داده و باید به خاطر این کارش توبه کند و امید است که ان شاءالله دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی "، سردار سرلشگر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در گفت وگو با دفاع پرس، درباره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، اظهار داشت: 37 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و یکی از عوامل اصلی ماندگاری انقلاب حضور گسترده مردم پای صندوق های رأی است؛ که به طور میانگین سالی یک بار اتفاق افتاده، و به حمدالله مردم حضور خوب و گسترده ای در این عرصه داشته اند.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حضور حداکثری مردم و حتی حضور کسانی که نظام را قبول ندارند در پای صندوق های رأی عنوان کرد: با توجه به حساسیتی که انتخابات پیش رو دارد، به نظر می رسد که امسال هم مردم استقبال بی نظیری از انتخابات داشته باشند، و اصل مهم تر این است که مردم انتخاب درستی هم داشته باشند.

فرمانده کل سپاه در پاسخ به سؤال دفاع پرس مبنی بر انتشار مطلبی در روزنامه قانون و نحوه انتقاد تأمل برانگیز این روزنامه از سپاه پاسداران در مواجهه با تفنگداران دریایی آمریکا گفت: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشگر جعفری: روزنامه قانون کار بسیار اشتباهی انجام داد

سرلشگر جعفری: روزنامه قانون کار بسیار اشتباهی انجام داد