مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 بهمن 1394 ساعت 20:202016-02-16بين الملل

سوریه با پیشروی در لاذقیه، راه را برای بازپس گیری جسر الشغور هموار می کند


" به نقل از تلویزیون المنار، ارتش سوریه با پیشروی سریع در حومه لاذقیه، راه را برای ورود به شهر جسر الشغور در حومه ادلب که از چند ماه پیش به کنترل تروریست ها در آمده است، هموار می کند.

این تلویزیون اعلام کرد، یگان های ارتش سوریه به پیشروی خود در حومه شمالی لاذقیه ادامه دادند و روستاهای شلف و عین باستور و بخش غربی کوه واقع در بین روستای شلف و منطقه کِنْسَبّا به کنترل نیروهای سوری در آمد و شماری از افراد مسلح در درگیری ها در این مناطق کشته شدند.

خبرنگار المنار در گزارشی از شمال لاذقیه گفت، جبهه حومه شمالی لاذقیه آرام نشده است و آتشبارهای ارتش سوریه افراد مسلح را پیگیری می کند.

کنسبا هدف بعدی ارتش سوریه است که مناطق بروما، مزین، ارتفاع الروس، رویسه الحمیرش، آرا و مجدل کیخیا و شماری از ارتفاعات کوهستانی را به کنترل خود در آورده است.

یک افسر ارتش سوریه گفت: پس از آن که بروما به کنترل در آمد اکنون کنسبا زیر آتش ارتش قرار دارد و به جسر الشغور در حومه ادلب بسیار نزدیک است.

ارتش سوریه پس از حومه شمالی لاذقیه به سوی ادلب پیشروی خواهد کرد.

خبرنگار المنار افزود، گروه های مسلح با استفاده از حمایت های ترکیه که در حال پشتیبانی توپخانه ای است، نیروهای خود را در مواضع باقیمانده در حومه لاذقیه گرد آورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه با پیشروی در لاذقیه، راه را برای بازپس گیری جسر الشغور هموار می کند

سوریه با پیشروی در لاذقیه، راه را برای بازپس گیری جسر الشغور هموار می کند