مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 بهمن 1394 ساعت 07:252016-02-17اقتصادي

امضای تفاهم نامه همکاری بین قطعه سازان ایرانی و اتحادیه صنایع آلمان


" برترام بروسارت رییس اتحادیه صنعت ایالت باواریا آلمان و محمدرضا نجفی منش عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، این تفاهم نامه همکاری در چهار بند به امضا رسید که شامل همکاری بین شرکت های ایالت باواریا و ایران در زمینه ساخت خودرو و قطعات، سرمایه گذاری مشترک شرکت های ایالت باواریا و همتایان ایرانی در هر دو کشور، اعزام هیات های تجاری زمینه صنعت خودرو و قطعات و برگزاری همایش های مشترک در دو کشور به منظور اطلاع رسانی از وضعیت پیشرفت و فناوری به کارگرفته شده در صنعت خودرو است.

این تفاهم نامه در نخستین روز از سفر هیات تجاری اتاق تهران به آلمان و در نشستی که توسط اتحادیه صنعت باواریا ترتیب داده شده بود، امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سفر هیات تجاری ایرانی براساس برنامه ریزی انجام شده توسط اتاق تهران و در پاسخ به دعوت فعالان اقتصادی ایالت باوارایای آلمان انجام شد.

در سال های گذشته، اعمال تحریم های اقتصادی علیه کشورمان سبب شد روابط اقتصادی ایران و آلمان تحت الشعاع قرار گرفته و کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری بین قطعه سازان ایرانی و اتحادیه صنایع آلمان

امضای تفاهم نامه همکاری بین قطعه سازان ایرانی و اتحادیه صنایع آلمان