مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 بهمن 1394 ساعت 12:102016-02-17بين الملل

تمرکز فیلیپین به گردشگری حلال


اداره گردشگری فیلیپین از مجموعه ای از اقدامات برای جذب حداکثری گردشگران مسلمان کشورهای همسایه و منطقه خاورمیانه پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسئولان گردشگری کشور فیلیپین در تلاش اند با افزایش آگاهی پیرامون در دسترس بودن غذای حلال ، مساجد و دیگر امکانات مربوط به مسلمانان ، تعداد بیشتری از مسلمانان کشورهای منطقه را جذب کند.

رامون جیمنز ، دبیرکل اداره گردشگری فیلپین اعلام کرد: فیلیپین نزدیک به 566 هزار نفر گردشگر از خاورمیانه، بخشی از کشورهای آسیای جنوب شرقی و همچنین هند جذب می کند و این مناطق بازار پایه و اساسی ما برای گسترش گردشگری حلال است.

بنابراین عزم برای توسعه گردشگری حلال فقط فرهنگی نیست و باید اقتصادی نیز باشد.

بهبود صنایع حلال در کشور نه تنها موجب پیشرفت زندگی مسلمانان فیلیپین و جذب گردشگر بیشتر می شود، بلکه می تواند به رشد اقتصادی کشور نیز کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتراول دیلی ، دو کمپانی Crescent Rating و Halal Trip به اداره گردشگری فیلپین در راه اندازی کارزارهای تبلیغاتی آنلاین و معتبر ساختن هتل ها و رستوران های حلال در شهرهای عمده فیلپین کمک خواهند کرد.

بازار گردشگری حلال یکی از بیشترین رشدها را در صنعت گردشگری داشته است و پیش بینی می شود ارزش این بخش از صنعت گردشگری تا سال 2020 میلادی به 200 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز فیلیپین به گردشگری حلال

تمرکز فیلیپین به گردشگری حلال