مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 بهمن 1394 ساعت 08:552016-02-18سياسي

دوره نامزدی صرفاً برای خوش گذرانی نیست


برخلاف تصور عام، دوره نامزدی صرفاً برای تفریح و خوش گذرانی نیست، بلکه می تواند دوره ای مهم و حیاتی برای کسب و ذخیره اطلاعات برای آغاز یک زندگی چند ساله باشد.

- نسرین یوسفی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه زنجان، اظهار کرد: هر فردی طی دوران آشنایی و نامزدی باید به نکاتی توجه کند که شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته باشد، اما به قدری اهمیت دارد که بی توجهی به آن ها ممکن است فرد را با بحران طلاق مواجه کند.

در واقع، آن چه اهمیت دارد این است که باید به عواطف خود در طول رابطه دقت کنیم و به عبارتی احساسات مان را زیر ذره بین بگذاریم.

این روان شناس ادامه داد: خشمگین شدن، نداشتن تمایل به یکدیگر، هم چنین بگومگو علائم هشداردهنده ای هستند.

عده ای تصور می کنند که بروز این حالت ها در یک رابطه طبیعی است و پس از مدتی هر دو طرف به هم عادت می کنند، در حالی که چنین نیست و اگر دوره نامزدی فراز و نشیب های زیادی داشته باشد به طور قطع در زندگی زیر یک سقف بهبود نیافته و شیرین نخواهد بود.

وی افزود: بهتر است دو نفر در وهله اول صفات قابل تحمل و غیرقابل تحمل یکدیگر را بشناسند، چون خطوط قرمز غیرقابل چانه زنی و مذاکره، خواسته هایی هستند که باید به اطلاع طرف مقابل برسد تا او در صورت عبور از این خطوط، آمادگی هرگونه برخوردی را داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره نامزدی صرفاً برای خوش گذرانی نیست

دوره نامزدی صرفاً برای خوش گذرانی نیست